Just Like a bunny



老骨頭們吃完飯,桌上聊得又是那麼一千零一種的80'年代音樂。
不知不覺得扯到耶穌跟瑪莉的鍊(有人說是鑰匙。)

那感覺就像蜜糖,我是支兔子
跳來跳去,我只想再嚐一次那美好的甜味。
管他是不是有毒,儘管已經為了吃糖傷過好幾回。
但這等甜味,卻是令人無法自拔。

就是這個甜味
就是這個甜味。
我知道嚐完可能會腹瀉不止。
就是這甜味,我願意再來一次。
就是這甜味。






The Jesus & Mary Chain
Just Like Honey

Listen to the girl
As she takes on half the world
Moving up and so alive
In her honey dripping beehive
Beehive
It's good, so good, it's so good
So good

Walking back to you
Is the hardest thing that
I can do
That I can do for you
For you

I'll be your plastic toy
I'll be your plastic toy
For you

Eating up the scum
Is the hardest thing for
Me to do

Just like honey (x 17)

2 則留言:

  1. 來你這裡聽音樂感覺很不賴

    回覆刪除
  2. To Kuo
    謝謝光臨,我會繼續記錄我與音樂在生活上的連結。 :)

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。